zondag 18 januari 2015

Onderwerp : Trap







5 opmerkingen:

  1. Erg leuke foto's Leni! Vooral de kleurrijke traptreden vind ik erg mooi. Foto twee geeft een enorme diepte. Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De laatste foto is door zijn ware kleur en het contrast met de blauwe lucht erg mooi vind ik.
    De op een na laatste is heel apart. De mensen lopen op treden, maar lijken niet te stijgen. Frustrerend! Deed me denken aan het plaatje van Esscher, dat ik gemaild heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De 2e foto vind ik wel spannend, waar gaat die eindeloze trap heen.
    Wat een mooie kunstzinnige trap de vierde foto

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi die trap met gekleurde tegels. De laatste foto's vind ik het mooist.Geeft een heerlijke vakantie sfeer weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lia, trap 2 geeft inderdaad een heel erge diepte weer, mooi, de trappen 1 en 5 vind ik mooi alleen de lucht niet die is te wit. De trap die je liet zien tijdens onze bijeenkomst is dan ook het mooist, qua belichting en kleuren vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen